Més poker!

A banda de la il·lustració que ja vaig penjar aquí, l’autor del llibre “Solo nos importa el poker ” em va encarregar una sèrie de petits dibuixos per a il·lustrar diferents passatges del la historia. Em va passar doncs uns textos extrets de la novel·la acompanyats de petits comentaris, que m’han despertat un interès enorme per quan surti l’obra. Sembla molt impactant! I divertida😉

En principi havia de limitar-me a fer els dibuixos a llapis, a més, no em van demanar uns llapisos ben acabats, com els de la il·lustració anterior, sinó uns llapisos més lleugers, semblants als esborranys. Us mostro algun d’ells. Es tracta de dibuixos petits, els originals són d’uns 10 cm. de gran.

Un cop fets els dibuixos, però, em va demanar que els hi donés color, de la mateixa manera com ho havia fet amb l’altra il·lustració. El resultat, amb Photoshop sobre els llapisos no “entintats” és curiós. Aquí teniu alguns exemples:

Un altre estil a seguir explorant…

2 responses to “Més poker!

  1. Hola Eduard,

    faràs alguna activitat especial per Sant Jordi?

  2. Hola Arnau,
    Doncs encara no ho sé, quan sàpiga alguna cosa ja us informaré aquí, al facebook, etc.

Deixa un comentari

