Què és la modernor?

L’altre dia em va trucar en Roger Serós, de Catalunya Radio. Em va demanar de fer-me una petita entrevista/questionari per a emetre-la al programa El cabaret elèctric, d’IcatFM (ón ja em va entrevistar fa un temps el Daniel Fernández, més conegut per Absence al món del còmic).

És una entrevista molt curta, d’uns cinc minuts, en la qual em plantejava una sèrie de preguntes, que no eren precisament fàcils -què és la modernor?-  i a les quals havia de respondre immediatament, sense gaire temps de reflexió. Per sort han editat les meves dubtoses respostes i han eliminat totes les vacil·lacions i estossegades.

Podeu escoltar l’entrevista clicant aquí.

D’altra banda, aquí podreu trobar la mateixa secció amb entrevistes a d’altres persones de molts diferents àmbits, però de les quals destacaria l’entrevista feta al gran humorista gràfic (o ninotaire, com diu ell) Jaume Capdevila,  Kap.

Bé, després de tants enllaços, i com em resisteixo a fer cap entrada sense dibuixos, aquí en teniu un, una prova d’un projecte de còmic del què encara no us he parlat, i que tard o d’hora tiraré endavant:

6 responses to “Què és la modernor?

  1. Aquesta prova que mostres té molts números de ser una altra incursió teva en el món medieval, i sospito que no té res a veure amb la continuació de “Ramon Llull”, així que ens caldrà mossegar-nos les ungles a tots encara més.

    Cuida’t,

    Àlex.

  2. Hola Àlex!

    Doncs no vull avançar-ne res, això del còmic ja saps que porta molt de temps i ara estic enfeinat amb d’altres històries. La meva prioritat continua sent el Ramon Llull, no ho dubtis (i tinc moltes ganes de continuar la història!), però a la vegada tinc molts altres projectes al cap que també m’agradaria abordar, un moment o altre. Aquest és medieval, sí, però d’un període bastant més tardà i no necessàriament ambientat aquí😉

    De moment però, us haureu (bé i jo també) de conformar amb aquesta prova i poc més.

    Una abraçada.

  3. Me gusta el tema histórico y me gusta la viñeta que nos muestras. ¿Flandes?🙂

    Las páginas que muestras del Convoi, también me han gustado un montón y te felicito desde aquí por ellas. Esperamos verlo pronto publicado.

    Un abrazo.

  4. Trobo que te n’has sortit prou bé, de l’entrevista. Et dono un notable alt😉

  5. Jeje, no es Flandes, no (sin más pistas). Gracias por tus comentarios, Angux, si te han gustado estas, las nuevas te gustarán más😉

    Notable alt? Hauries d’haver sentit l’entrevista complerta, abans no l’editessin…

  6. Tens molta raó amb el que dius de la modernor. Molt lúcid, Eduard!

    Una salutació

Deixa un comentari

