Premi ComiCat 2010 al millor còmic!

Una de les conseqüències d’acabar de ser pare és que el teu temps es redueix en gran mesura. Em sembla que ja n’he parlat abans, oi?, però val la pena insistir-hi… per què us feu una idea, no vaig fer més que una visita llampec al Saló del còmic de Barcelona (que essent jo de Barcelona ja té delicte…), tant llampec  que ni em vaig acostar a saludar a la gent de l’estand de ComiCat. I vet aquí que no em vaig assabentar que feien la seva tradicional votació als millors còmics editats en català del 2010, i que el Ramon Llull era un dels possibles guanyadors.

A banda, com ja no navego tant per internet com solia fer, fa molt de temps que no em passava per la web de ComiCat. Tant és així que m’acabo d’assabentar que sí, efectivament, el Ramon Llull s’ha emportat el premi ComiCat 2010 al millor còmic editat en català! Aquí teniu l’enllaç.

Des d’aquí vull agrair-vos a tots els qui anònimament heu votat per la meva obra. Em fa moltíssima il·lusió i ho considero un gran honor. Per a agrair-vos-ho, he fet aquest petit dibuix!😉

Afegir també que Glénat s’ha endut el premi a la millor editorial en català. Sobre ells només puc dir que apostar per publicar una obra sobre un personatge com Ramon Llull i a sobre d’un autor aleshores desconegut com jo, ja diu molt en favor de la iniciativa i l’empenta a l’edició en català que tenen en Navarro i la seva gent. Un premi ben merescut!

Els altres guanyadors són Hugo Pratt al millor dibuix, en Quim Bou com a millor guionista (i on jo també hi era nominat), el Tentacle com a millor webcomic i el premi especial per a en Picanyol.

3 responses to “Premi ComiCat 2010 al millor còmic!

  1. ¡Enhorabuena!

    merecido premio, me alegro. No soy una lectora habitual de comics, pero el tuyo me haya hecho plantearme que se trata de un género muy interesante.

    Espero impaciente la versión en castellano para hacerte publicidad en mi tierra.

    Un abrazo

  2. Doncs també felicitar-te! Anims amb els nous projectes i també a la vida familiar.

  3. Jo també arrivo tard,noi!

    LA MEVA ENHORABONA !

Deixa un comentari

